New York Peto

Saturday, March 11, 2006

De lente is begonnen!!


Orietta had het ons al eerder verteld, New Yorkers grijpen elke gelegenheid aan om zich als een idioot te gedragen. Vandaag kwamen we daar zelf ook achter.
Het weer is de hele week al aardig, maar vandaag kwam de tempratuur voor het eerst boven de 20 graden uit en voor veel mensen was dit het teken om gelijk hun korte broeken, hemdjes, slippers, balspellen, hoepels enz. uit de kast te trekken en samen te komen in het park of op de basketball court. Zie hier de foto’s:

Basketball spelende mannen. Ik heb ze nog even een paar trucjes geleerd, je kent het wel...

het was heerlijk weer dus het dak kon naar beneden.

Het park bij N.Y.U. was bom vol.

Beetje zwaardvechten,


Beetje football spelen,



Beetje schilderen en jeux de boulen,

Allemaal leuk en aardig, maar dit waren mijn helden van de dag. Deze mannen kunnen echt geweldig drummen! ik heb er meer dan een uur staan kijken, helemaal top!


Toen Jen klaar was met haar meeting heb ik haar snel opgehaald om nog wat van mijn drummende helden te bekijken. De meeste mensen waren alleen al weer naar huis.


Kijk, MET 1 HAND!!

O, vanavond ben ik weer eens door de politie aangehouden. Nu door undercover agenten die met hun penning zwaaide, net als in de film! Deze keer waren ze naar iemand op zoek die aan mijn omschrijving voldeed: Een spijkerbroek en een capuchontrui, dat heeft iedereen hier in de wijk! En als of ik dat kan zijn, ik ben de enige blanke in de buurt! Ik voldoe dus aan niemand’s omschrijving! Deze keer had ik alleen geen identificatie bij mij en de man werd een beetje boos en zo en vertelde me dat het illegaal is om zonder ID de straat op te gaan en dat het helemaal in de avond dom is om te doen en zo. Nu kneep ik hem wel een beetje. Ik keek een beetje als een domme sukkel zijn kant op (kan ik als geen ander…) en kon gelukkig gaan toen ik hem vertelde dat ik alleen maar een flesje barbecuesaus ging kopen…

Tot later & bring your ID, it’s the law!

Peter

0 Comments:

Post a Comment

<< Home