New York Peto

Sunday, February 26, 2006

…and the Oscar goes to…

De afgelopen weken is één van de groepen waar Jen haar onderzoek bij doet druk bezig geweest een oscar themafeest te organiseren. Ook ik heb mijn steentje bijgedragen aan deze avond door te helpen met het halen van boodschappen, kiezen van de muziek en ik was de fotograaf op de avond zelf. Ondanks dat er maar +/- 35 van de 80 verwachte mensen zijn gekomen was het een hele leuke avond.

Een deel van de " queer union" -groep op de universiteit.

Vooraf vast het drinken kopen. De meeste Amerikaanse supermarkten bezorgen je boodschappen gratis thuis, dus was sjouwen niet nodig.

hop, in de kar!

Op de muren werden oude zwart/wit films geprojecteerd.

Er was een kapitaal aan catering uitgegeven, de hapjes waren dus prima!

Het feestje kwam een beetje langzaam op gang in de veel te grote ruimte.

Maar toen liet Jen zien waarom zij later de " Life of the party"- Oscar in de wacht sleepte...

... en de dansvloer liep vol!

Omdat het feest op de 9e verdieping was hadden we een prachtig uitzicht over lower Manhattan.

Zelfs toen de meeste mensen al naar huis waren konden Jennifer en Daniel er geen genoeg van krijgen...

En omdat ik alleen dans als ik dronken ben, dronk ik mijn 14e glaasje alcoholvrije appel cider van de avond.

Hier neemt Jen haar Oscar in ontvangst van " Joan Rivers" die voor de gelegenheid haar beste jurk aan had getrokken.

voor zo ver het verslag, live vanaf de Oscars!

grt. Peter

(De foto's zijn niet zo best omdat het pik donker was en ik heel erg veel flits gebruikt heb om er nog iets van te maken, sorry daar voor)

1 Comments:

  • At 2:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    Rock on Peto!! Echte mannen dansen inderdaad alleen als ze dronken zijn ;).

     

Post a Comment

<< Home