New York Peto

Sunday, February 19, 2006

ach, wat is groot?...

Vandaag hebben we weer een trip gemaakt. Deze keer stond er een uitje naar " Palisades center" op het programma. Een balachelijk winkelcentrum van 4 verdiepingen vlak buiten New York met o.a. een achtbaan, een 20 meter hoog reuzenrad, een antieke draaimolen, een theater, een NHL-ijsbaan, een sportschool en enkele honderden winkels en restaurants. Toen we binnenkwamen was eigenlijk meteen wel duidelijk dat je al deze dingen nooit in 1 dag kan zien. maar we gingen op pad...


Jen heeft haar nieuwe thermosbeker met thee gevuld voor de heenweg.

Onderweg gingen we over deze brug, aan de overkant gaat hij vlak over het water waardoor het lijkt als of je over het water rijd. Geinig ding...

De hoofdingang.

Omdat dit het weekend van presidentsday is en veel mensen een lang weekend vrij hebben was het bom vol in de mall.

De LEGO winkel. alle steentjes liggen op kleur en soort en kan je, net als bij Jamin, uit bakken scheppen.

En natuurlijk een draaimolen in de foodcourt.

De Foodcourt beslaat 2 verdiepingen!

Als je nog maar 12 bent is deze mall gewoon te groot om helemaal zelf door te lopen.

En als je 26 bent is dit eigenlijk net genoeg!!

Grt. Peter

6 Comments:

  • At 1:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    Fijn ijsje Peter!! Die doen het goed!

    Maar ehm, meestal als ik over een brug rij dan rij ik meestal ook over het water?! Tenminste dat idee heb ik vaak zelf ook?!:)
    (of is dit weer net iets te flauw)

     
  • At 1:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    Peter, als het tentje wat Nick bedoelt, Turks eten serveert, kan ik je dat uit persoonlijke ervaring aanbevelen.

    Kijk elke dag melt plezier uit naar jullie "avonturen", net als die Van Judith en Max.

     
  • At 4:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Peter en Jennifer,

    Geweldig die site van jullie, we leven erg mee nu we het adres van de site hebben, het word echt tijd dat jouw ouders ook op de digi snelweg komen ze missen zo heel wat
    gr Dick en Christa en de rest

     
  • At 7:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ik ben blij dat er tenminste nog een paar foto's zijn waar je "zonder" eten op staat :P

     
  • At 3:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    He zit er ook een i-pod op Jen d'r nieuwe thermosbeker;-)

     
  • At 1:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Peter,

    Ik heb ff je site bekeken en hij ziet er goed uit!! Maar ik wordt wel jaloers als ik al die beelden van New York zie hoor!!
    En die mall die is echt GEWELDIG hé? Daar kan je echt SHOP TILL YOU DROP!!
    Ik zal zeggen ga lekker door met foto's schieten ik vind ze in ieder geval erg mooi!! Maar ik ben dan ook niet geheel objectief als New York lover.
    Doe Jennifer de groeten en geef mijn tante en nichtje maar een dikke knuffel!!
    HAVE FUN!! Gr. Tanya

     

Post a Comment

<< Home