New York Peto

Sunday, February 05, 2006

Vrijheidsbeeld

Deze week zijn de ouders van Jennifer en Fred (a.k.a. "de buurman") naar New york gekomen om een indruk te krijgen van de stad en onze leefomgeving. De 2e dag van hun verblijf zijn we naar het vrijheidsbeeld en ellis island geweest. zie de foto's hier onder:



Deze boot bracht ons naar het vrijheidsbeeld en Ellis island.


Jen's ouders en Fred zijn onder de indruk van New york...


Nu dus van dichtbij: HET VRIJHEIDSBEELD!

Peter is beeldig...


Jen maakt ook zo'n foto van haar vader.


Dit is een model van Ellis island, het eiland voor de kust waar in vroeger dagen de immigranten werden opgevangen om te kijken of ze Amerika wel of niet in mochten.


Hier krijg je toch nooit genog van! zucht...

tot later.

Peter

7 Comments:

  • At 12:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wil je haar in het klein voor me mee nemen Peet??

     
  • At 12:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wacht maar Peter... Als je haar voor de derde maal aandoet, dan is het spannende er ook wel een beetje af :)

     
  • At 1:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    Je bent bijna even groot

     
  • At 8:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mag je er niet meer in of paste je er niet in?

     
  • At 9:20 AM, Blogger Peto said…

    @edwin: ik ga tegenwoordig 3x in de week naar een gym, en ik heb mijn eetpatroon aangepast. hier door ben ik al weer een aantal kilo's kwijt. het was dus meer dat ik er niet in paste... :-)

     
  • At 1:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ik vraag me af wat ze in Amerika bedoelen met "Gym" klinkt meer als iets van een bar met hamburgers etc.

    Of ben je Rocky nog tegengekomen ?

     
  • At 4:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    dat is meer dan ik, maar ja ben dan ook al een stukje ouder en moet van 1x per week voetballen toch een paar dagen bijkomen;-)

     

Post a Comment

<< Home