New York Peto

Tuesday, January 31, 2006

Mooi of lelijk? you tell me...

Jen en ik zijn gisteren lid geworden van een sportschool. Omdat we tussen de middag vaak makkelijk eten, en fastfood hier nogal goedkoop is, eten we niet altijd even gezond. En om te zorgen dat we voor de terugweg geen extra stoelen moeten boeken gaan we dus sporten!

Helaas heb ik geen sportschoenen mee genomen, dus ben ik vandaag een paar gaan kopen. En al zeg ik het zelf, ik heb een paar hele koele renschoenen gekocht... inderdaad, al zeg ik het zelf. Jen vind ze namlijk spuug lelijk!!

bekijk de foto en bepaal het zelf! Laat een berichtje achter op mijn blog, wie heeft er gelijk: Peter of Jennifer? Zijn ze MOOI OF LELIJK??



nog even voor de duidelijkheid, ze zijn gif groen met rood en zwart...

grt. Peter

14 Comments:

  • At 11:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Woooooow.....wat kosten ze doe mij ook een paar.

    Nog veel plezier daar en sport ze.

    Groetjes Jeffrey

     
  • At 11:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ze zijn mooi lelijk!!!

    Veel sportplezier,

    Groetjes,
    uit Schagen

    ps foto's komen er vanavond aan!

     
  • At 12:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mooi of lelijk!?? Ze zijn in ieder geval erg cool...helpt dat??

     
  • At 1:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Laat ik het er maar op houden dat ze typisch Peter zijn. Ik dacht dat er maar één persoon op deze aardbol rondliep die zulke schoenen koopt, maar er is dus een hele markt voor ... '-)

    Om de statistieken op orde te houden, moet ik helaas wel mijn stem aan Jen geven.

     
  • At 9:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    maakt niet uit peet als je er maar op afvalt

     
  • At 9:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    je kunt zien peter dat je uit een modegerichte familie komt, je bent
    je tijd gewoon vooruit dus sorry voor jennifer mijn stem heb je.

     
  • At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    hoi peet
    moet mijn berichtje over je schoenen wel bij de goede foto zetten natuurlijk. goede schoenen, ik zou ze doen.

     
  • At 7:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    Cool! Echte Peto schoenen!

     
  • At 9:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Peto, als ik een botergeile gifgroene kikker in paringstijd was zou ik zeggen.. JA!

    Maar dit is toch niet het geval...

    Ik ben namelijk niet gifgroen :-)

    Ik moet je daarom het nadeel van de twijfel geven Peet, één puntje erbij voor Jenny...

     
  • At 11:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Peter,

    Ze zijn echt spuuglelijk

    Jen heb helemaal gelijk.

    Gr.Riek

     
  • At 10:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Jen en Peter,

    Ten eerste: Zolang je hoofd in beeld is, zijn je schoenen allang mooi (aldus Max)

    Ik (Judith) daarentegen wilde jullie alleen maar even bedanken voor de kaart. Ik denk serieus, dat ik nog nooit zo erg heb moeten lachen om een verjaardagskaart. Dus mijn dag was weer goed. Heel erg bedankt.

    Jullie berichten over het krimpende budget jaagt ons wel angsten aan, maar we denken dat Bangkok wel mee gaat vallen i.v.t. NY.

    Voordat we weggaan, laten we nog wel even wat van ons horen, maar in ieder geval alvast de groeten van Long Wang!!!

    Max en Judith

     
  • At 10:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    Oh, en bedankt voor de link op jullie website. Misschien krijgen wij dan ook nog wat bezoekers...

     
  • At 2:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mooi, mooi, mooi maar zijn ze ook helemaal zwart te krijgen.

    grt Lars

     
  • At 1:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wat laat maar ik vind ze eigenlijk wel puik :)

    Je weet wat ze zeggen: It's good to be Green "Kermit de kikker Sesam straat"

     

Post a Comment

<< Home