New York Peto

Saturday, January 21, 2006

Wat is rayonhoofden in het engels?

Afgelopen zondag hebben we door central park gelopen. In mijn "Lonley planet" stond een tocht van +/-5 mile. Op zich niet zo veel maar het weer zat niet echt mee.....
Hier de Foto's:
ja, jen, vandaag gaan we door central park lopen. ja ik weet dat het F*ucking koud is!

mijn god wat doen die mensen?? hardlopen met dit weer? wat is rayonhoofden in het engels?


nee, ik ben niet verdwaald en nee, ik kijk niet in dit boek om de weg te vinden. ik ben toch geen wijf!...toch...oooo...mmm...

Ondanks de zon maakte de striemende wind het heeeel koud!

"The lake"

de zon zorgt er voor dat we als nog het einde halen... brrrrrr...

kenneth, deze is voor jou! ja, ook hier...

sorry, weet u misschien waar de noord pool is? o, jenny, ben jij het...

deze eekhoorns is uit zijn winterslaap gekomen om een nootje te vreten, de sukkel!


Onze barre tocht eindigt hier. Dit is de plek waar Mark David Chapman in 1980 John Lennon heeft dood geschoten.

2 Comments:

  • At 3:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    2 dingen
    waarom wil je rayonhoofd weten (is region manager een goeie?)
    John Lennon is toch in bed neer geknald.
    Stuur mij ff zo'n triple wopper of met DHL

    raoul

     
  • At 9:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mijn God, ook daar een Belvedere!! Goed zeg, we hadden Villa Belvedere's moeten sparen, dan hadden we nu wel een fotowandje vol!! Ik weet trouwens niet wat voor weer het nu bij jullie is, maar we zijn hier gestaag aan het volgen: Sneeuw, kou, ijzel, gladheid en nog meer kou!! Brrr-de-brrr

     

Post a Comment

<< Home