New York Peto

Sunday, February 19, 2006

" Do you want fries with that?"

Toen Nick mij van de week mailde om mij te vertellen dat hij een goed eettentje had ontdekt in de stad (Amsterdam) werd ik gelijk enthausiast! Als nick zegt dat het een puik tentje is dan kan je daar van op aan! vorstermans en ik hebben samen al heel wat tentjes geprobeerd en hebben de zelfde smaak als het op lekker en veel eten aankomt. We hebben daarom gelijk afgesproken om in de week dat ik weer in nederland ben zijn nieuwe pareltje te bezoeken.

Terug in Nederland zal ik blij zijn een aantal van mijn "mannetjes" (=eettentje) weer met een bezoek te vereren. Helaas zal ik ook mijn fijne adresjes in New York moeten missen.

hier een kleine selectie van de fijne dingen die ik hier zo al eet...


Stoofpot met biefstuk in china town.


Pizza in Greenwich village.

Orietta's Home cooked pasta.


De echte Amerikaanse " french" fries.


Pizza van " Papa John's".


Orietta's heerlijke taco's.


Niet de dubbele, maar de drie dubbele whopper! bij " Burger king"

Een Pita met Fallafel bij "Pita pit"

En natuurlijk een appeltje! Maak jullie geen zorgen, ik eet ook nog wel eens iets gezonds hoor!!

Eet smakelijk!

Peter

2 Comments:

  • At 7:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Vreto :(

     
  • At 3:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hi Peet,
    Je had het wel over dat sporten van jullie, maar daar zie ik dan weer geen foto's van?!?! Of mag je daar ook al geen foto's nemen?hahaha

     

Post a Comment

<< Home