New York Peto

Monday, March 06, 2006

Kapper-de-papper!

Vandaag naar de kapper geweest, even de "golden delicious" laten knippen. Omdat de vorige kapper waar ik ben geweest, hier in de buurt, alleen maar spaans sprak en ik dus moeite had uit te leggen hoe ze daar mijn weelderige haarbos te lijf moesten gaan. Heb ik deze keer mijn geluk beproeft bij een kapper " down town". Alleen niet met een beter resultaat... zucht, ik mis chantal...



"Little Tony en Igor" hun kapperszaak heeft een Elvis inrichting, compleet met goudenplaat!! niks mis mee zou je denken...


Dit is het geworden. Het kan slechter, maar dit is het toch niet helemaal...



Onderweg naar de kapper nog wel deze grappige sticker op een fiets gezien.

grt. Peter

2 Comments:

  • At 12:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Je camera ziet er in ieder geval(wel) goed uit!hahaha

     
  • At 10:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    Chantal is wel een beetje aan prijs Peto, maar ze knipt zonder moeite een Peto-look!! Helaas ook bij de mensen die geen Peto heten :(

     

Post a Comment

<< Home